Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

1. Objednávka zboží 
Seznam zboží na těchto stránkách je vždy na skladě a ihned k dodání, ve vyjímečných případech se může stát,že výrobek bude vyprodán a tímto nezaručíme okamžitou dodávku zboží,vždy na tuto skutečnost dopředu upozorníme,aby nevznikly případné neshody,takovéto zboží bude označeno "momentálně není skladem". Takovéto zboží bude naskladněno do 7 pracovních dnů. 

2. Zaslání zboží 

Dodací lhůta - Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době prostřednictvím České pošty, obvykle 1 až 2 pracovní dny u Obchodních balíků a 2 až 5 pracovních dnů u Doporučených balíků.platí od objednávky a zaslání celkové částky na účet či dobírkou. Pokud je lhůta dodání delší, zákazník je o případném prodloužení dodací lhůty včas informován. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. 

Způsob dopravy a uhrazení - Dopravu zajištuje společnost Česká pošta. Uhradit lze platbou na účet,nebo dobírkou. Balíky jsou zaslány jako doporučené balíky nebo obchodní balíky. PLATBA NA ÚČET - Poštovné a balné při objednávce od 0 kč do 130 kč - je 45 kč,zašleme jako Doporučený balík. Poštovné a balné při objednávce od 0 kč do 1000 kč - je 70 kč,zašleme jako Obchodní balík. Poštovné a balné při objednávce od 1001 kč je 130 kč,zašleme jako Obchodní balík. DOBÍRKA - Poštovné a balné při objednávce od 0 kč do 1500 kč - je 100 kč,zašleme jako Obchodní balík. Poštovné a balné při objednávce od 1501 kč - 150 Kč,zašleme jako Obchodní balík.                                                                                                                                                  Způsob uhrazení ceny za zboží - Zboží je možné v plné výši uhradit poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje,číslo účtu bude zasláno v podkladech k platbě do 24 hodin od uskutečnění objednávky,ve vyjímečných případech dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím České pošty . Zásilka se zbožím obsahuje vždy doklad o nákupu. Platba za zboží musí být provedena do 7 dnů na účet od objednávky,nebude-li takto učiněno, bude od objednávky odstoupeno.Budete-li potřebovat delší dobu pro provedení platby,neprodleně nás kontaktujte. 

Převzetí zboží - Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Podmínky převzetí zboží včetně odpovědnostních vztahů se liší v závislosti na zvoleném dopravci. 

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem - Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou nebo telefonicky, pokud se strany nedohodnou jinak. 

3. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady 
Záruční doba a záruční list - Záruční doba začíná běžet okamžikem převzetí zboží zákazníkem. Záruční doba na nové výrobky je 24 měsíců dle občanského zákoníku. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list doklad. 
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. 



Reklamace - V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. 
Reklamace se nevztahuje z hygienických důvodů na nošené spodní prádlo a to konkrétně na kalhotky,ponožky a podprsenky.Reklamace se taktéž nevztahuje na špatně zvolenou velikost.Zvolíte-li si špatnou velikost,kontaktujte nás mailem nebo telefonicky ihned po převzetí zboží ,bude Vám nabídnuta výměna zboží za Vámi požadovanou velikost, v případě,že Vámi požadovaná velikost nebude skladem,bude Vám vrácena částka za zboží,nikoliv za poštovné. 

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY-VÝPIS: 
-Reklamaci uplatňuje kupující v záruční době u prodávajícího. 
- Reklamované zboží je kupující povinem zaslat kompletní, čisté, společně s kopii dodacího listu. 
-Reklamace, včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. 

Vyřízení reklamace - Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží, popřípadě bude odesláno na adresu zákazníka. 
Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní.

4. Odstoupení od smlouvy 
Právo zákazníka na odstoupení - Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu, bez náhrady na poštovné.V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, bude zákazníkovi účtován poplatek ve výši 40Kč zejména na náklady související s uvedením zboží do původního stavu. Úhrada těchto nákladů proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady snížena. 
!!!Zásilky vrácené formou dobírky neakceptujeme!!! Peníze za zboží Vám vrátíme poštovní složenkou nebo převodem na účet do 7 pracovních dnů. Částku za poštovné nevracíme. 

Právo dodavatele na odstoupení - Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. 

Právo zákazníka na odstoupení : 

Objednané zboží můžete stornovat zasláním e-mailu na adresu kristianshop@seznam.cz a to do 24hodin od zaslání objednávky. 

5. Závěrečná ustanovení 
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem, ať již v pozici spotřebitele nebo podnikatele. 

Provozovatel : Martin Urválek 
Zodpovědný vedoucí : Václav schánělec

Střekovská 1346/18 
182 00 Prasha 8
IČ: 28243609
jsme plátci DPH 
e-mail: kristianshop@seznam.cz
tel.kontakt:  
+420 774 613 982, +420 722 755 895  nebo +420 723 156 064 Č. Budějovice 

Po - Pá 10 - 17

So - NE dle telefonické domluvy